Գազայի հատվածում և Լիբանանում հրադադարի մասին Իսրայելի համաձայնությունը կարող է ազդել հոկտեմբերի 26-ի հարձակումից հետո հրեական պետությանը հակահարված տալու Իրանի որոշման վրա՝ հայտարարել է ԻԻՀ նախագահ Մասուդ Փեզեշքիանը։ «Նրանք լավ գիտեն, որ եթե որևէ սխալ թույլ տան Իրանի Իսլամական Հանրապետության դեմ, կստանան ջախջախիչ պատասխան»,- ասել է նա:               
 

Հայաստանի հասարակությունը վաղուց արդեն սպառողական հասարակություն է, որին «լավ ապրելուց», «կայֆեր անելուց» բացի, այլ բան չի հետաքրքրում

Հայաստանի հասարակությունը վաղուց արդեն սպառողական հասարակություն է, որին «լավ ապրելուց», «կայֆեր անելուց» բացի, այլ բան չի հետաքրքրում
17.10.2023 | 13:09

Ինչու՞ է հայ ժողովուրդը, ավելի կոնկրետ` ՀՀ քաղաքացիները, հանդուրժողաբար մոտենում այն ամենին, ինչ կատարվում է Հայաստանում, Արցախում և դրանց շուրջ: Ասում ենք` հանդուրժողաբար, որպեսզի չասենք` հավանություն են տալիս:

Սոցիոլոգները կարող են ուսումնասիրել ու բարդ-բարդ պատասխաններ տալ: Իրականությունը շատ ավելի պրիմիտիվ է:

Հայաստանի հասարակությունը վաղուց արդեն սպառողական հասարակություն է, որին «լավ ապրելուց», «կայֆեր անելուց» բացի, այլ բան չի հետաքրքրում:

Կարճ ասած` Հայաստանի հասարակությունը փափագում է մի վիճակ, երբ ինքը պետությանը ոչինչ պարտք չի, «երկու կապեկ» հարկը տալիս է, տակի մնացածով էլ պետք է տարին մեկ-երկու անգամ գնա Բաթում, Դուբայ, Անթալիա, Եգիպտոս, Հունաստան, ունենա ավտո, վարկով տուն, շաբաթ օրերը շոփինգ անի ու մի կտոր հաց ուտի:

Եթե այս ամենը կա ու «Վայլդբերիսն» էլ փակ չէ, ուրեմն` «փաթթած Ղարաբաղն էլ, անկլավներն էլ, միջանցքն էլ, տո եթե կուզեք` սաղ Հայաստանը»:

ՈՒշադրություն դարձրեք` սա մտածողություն է, որը բնորոշ է բոլոր սպառողական հասարակություններին` ԱՄՆ-ից մինչև եվրոպական ցանկացած երկիր, Վրաստան ու նաև Հայաստան:

Թվում էր` Իսրայելի անվտանգային յուրահատկություններն ու պետական ինստիտուտների հանդեպ բարձր վստահությունն այդ երկիրը կդարձնեին բացառություն: Բայց ՀԱՄԱՍ-ի ակցիան ցույց տվեց, որ Իսրայելն էլ չի խուսափել պոստմոդեռնի ախտից:

Հարց կառաջանա` իսկ ի՞նչն է վատ, չէ՞ որ առողջ ու հարուստ լինելն ավելի լավ է, քան հիվանդ ու աղքատ:

Անշուշտ:

Բայց մարդկության հազարամյա պատմությունը վկայում է, որ դրված խնդիրն անլուծելի է. Բնությունից է տրված` առյուծը պետք է որս անի, իսկ եղնիկը` խոտ ուտի:

Հակառակը չկա: Չի ստացվում, որ առյուծը հրաժարվի գոյապայքարից ու կենդանի մնա: Ավելին` առյուծի՝ վեգետարիան դառնալով բռնությունը չի նվազելու:

Գալով մեզ` որևէ սպառողական հասարակություն, հրաժարվելով կամ խուսափելով բռնությունից (իրականում` վախենալով մահվանից), ամենևին էլ խաղաղություն չի հաստատում, այլ ընդամենը մոտեցնում է սեփական մահը:

Եվ ուրեմն` Արցախում կատարվածի, Հայաստանում կատարվելիքի պատասխանները մեր մեջ պետք է փնտրենք: Նաև` ելքի հնարավորությունը պետք է փնտրենք մեր փոխվելու կարողության մեջ:

Հռիփսիմե ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1942

Մեկնաբանություններ