-
15.08.2022|
07:28
«Սուրմալու» առևտրի կենտրոնում տեղի ունեցած ողբերգությունը նկարագրված է անցյալ տարի արածս գրառման մեջ:
-
17.07.2022|
11:52
Փոքրիկ Մխիթարին սպասում էինք բոլորս։
Արցախյան երրորդ պատերազմում անմահացած հերոս Մխիթար Գալեյանը գծեց ազգի հարատևության ճանապարհը, իսկ փոքրիկ Մխիթարը լինելու է ազգի վերածննդի խորհդանիշը։
-
03.07.2022|
11:01
2022թ․ ապրիլին մենք հաշվետվություն ներկայացրեցինք անցած մեկ տարում մեր ծավալած գործունեության մասին։
-
01.07.2022|
07:33
Գոռը` հերոս Գոռ Երմալովյանը դարձավ 21 տարեկան։
Նոր Կեսարիայում՝ Գոռի տանը, նրա հոր` Վարդանի, հերոսի հայր Խաչիկ Մանուկյանի, գյուղի մյուս հերոսների հայրերի հետ սեղանի շուրջ նշում ենք Գոռի ծննդյան օրը։
-
08.06.2022|
07:28
«Նարեկացի» արվեստի կենտրոնում բացվեց 11֊ամյա նկարչուհի Ժասմինա Հովսեփյանի առաջին անհատական ցուցահանդեսը։ Նրա ներկայացրած նկարները թեմատիկ առումով տարբեր բնույթ և ուղղվածություն ունեն, որոնցում գույների և երանգների հետաքրքիր ներդաշնակություն ու զուգորդում կա։
-
06.06.2022|
07:29
Երբ պատմության տարբեր փուլերում պետականությունը կորցրած ենք եղել (Աստված չանի, որ հանկարծ նորից կրկնվի, վերականգնելու շանս երբևէ հազիվ թե ունենանք ) Հայը գոյատևել է, որովհետև մեր մեջ արթուն է եղել Ազգը, սրբորեն պահպանել ենք մեր հոգևոր արժեքները։
-
05.06.2022|
10:43
Այն, ինչ կատարվեց, սպասելի էր:
Իշխանությունը վաղուց գնում էր դրան, սադրեցին, ծանոթ ձեռագիր է: Բայց այն, ինչ կատարվեց դրանից հետո, անսպասելի էր:
-
04.06.2022|
11:14
Եկավ ամառը, սկսվեցին արձակուրդներն ուսումնական հաստատություններում, շատ շատերն արդեն կսկսեն մեկնել հանգստի, քաղաքական կյանքը, ինչպես միշտ, իր մասին կհիշեցնի պասիվ ու հիմնականում՝ ավելի անարձագանք:
-
03.06.2022|
07:33
Նկարում ես եմ՝ 2022թ․ մայիսի 30-ին, Արցախի Մեծ Շեն գյուղում, իմ թիկունքում աշխատող տեխնիկայի վարորդը թուրք է, որը Ադրբեջանի ենթակայության տակ ճանապարհ է սարքում հայերի համար։ Այդ ճանապարհը մեկ ամիս անց փոխարինելու է Բերձորի (Լաչինի) գործող ճանապարհին, եթե մենք շարունակենք քնած մնալ։
-
02.06.2022|
07:32
Լրահոսը հեղեղված է Մևանի թիվ 4 դպրոցի բարձր դասարանցիների ներգրավմամբ մի աղմկահարույց միջոցառման մասին գրառումներով ու նկարներով:
Ո՞րն է խնդիրը: