-
13.02.2024|
22:09
Պապիկյան Սուրիկը որոշ ժամանակ կուսակցությունում կատարում էր կուսակցության նախագահ Սասուն Միքայելյանի писарь-ի պարտականությունները:
-
13.02.2024|
17:04
Հակահայկական պայմանավորվածություններ, հակահայկական պայմանավորվածությունների խախտումներ, հետո նոր աղետներ, զոհեր, ավերածություններ:
-
12.02.2024|
17:31
Վերջին շրջանում Ամենայն Հայոց Վեհափառ Հայրապետի անվան շուրջ ծավալված խոսակցությունները կամա թե ակամա մղում էին արձագանքելու, սակայն մի շարք հանգամանքներ թույլ չէին տալիս գրել այդ մասին։ Նկատի ունեմ ոչ միայն առողջական վիճակս, այլև այն պարզ իրողությունը, որ, Նալբանդյանի դիպուկ բնորոշմամբ, շատ անգամ «կքարկոծեն տգիտության շուները», բայց դրանից ոսկին պղինձ չի դառնում։
-
12.02.2024|
16:30
Իշխանությունները վիզ դրած խաղաղություն են տենչում։
Տենչում են մուրացիկի համառությամբ։
-
12.02.2024|
10:10
Հին Հայաստանում ամենասիրելի տոներից մեկը Բարեկենդանն էր. ամենուր տոն, խինդ հյուրասիրություն:
-
12.02.2024|
09:04
...Ամեն անգամ, երբ թվում է, թե արդեն հասել ենք վիհի հատակին և այլևս ներքև իջնելու տեղ չկա, «աննախադեպների խմբակը» նորանոր շերտեր է բացում անկման ընթացքը անխափան պահելու համար՝ ցինիզմի, պղծության և ստորաքարշության երբևէ չտեսնված ու չլսված ջերմեռանդությամբ:
-
12.02.2024|
08:11
Գաղութացված երկրներում ուղղակի հարկադրանքը վաղուց փոխվել է անուղղակիի, որը պարզ երևում է նաև հարկման համակարգերի զարգացումից։ Հիմա գլոբալիզմը գնում է անուղղակի հարկման ճանապարհով , որպեսզի բեռը տանողն անմիջապես չզգա դրա ծանրությունը, այլ վճարի ՝ արդեն մասամբ վարժված լինելով դրան։
-
11.02.2024|
12:39
Քանի՞ հայ սենատոր կամ կոնգրեսմեն կա Ամերիկայի պառլամենտում, քանի՞ նահանգապետ ու քաղաքապետ կա։
-
10.02.2024|
11:48
Տարիներ առաջ «Կրթական համակարգի բարեփոխումների հնարավորության սահմանները» մտորումներս շարադրելիս ես դեռևս կարծում էի, որ հայաստանցիներս ենք որոշում մեզ ցանկալի շուկայական հարաբերությունների տեսակը և դրան համապատասխանող կրթական համակարգը։ Ցավոք, իրականությունը լրիվ այլ է և առավելագույնս է համապատասխանում Արթյուր Ռեմբոյի հանրահայտ ասույթին՝ « Դու այն չես՝ ինչ կաս իրականում, այլ այն՝ ինչ քո մասին մտածում են»։
-
07.02.2024|
09:35
Նորմալ հասարակություններում կյանքի կայունության հիմքը էլիտայի և ժողովրդի մտածելակերպերի ռադիկալ տարբերությունն է, որտեղ էլիտան բնութագրվում է իր լայնախոհությամբ, ուրիշների հետ լեզու գտնելու և ժողովրդին տեր կանգնելու ու առաջնորդելու կարողությամբ։