Մոսկվան ակնկալում է, որ Հայաստանի իշխանությունները թույլ չեն տա դպրոցներ տեղափոխել 8-րդ դասարանի պատմության դասագիրքը, որը խեղաթյուրում է 18-րդ դարավերջի և 19-րդ դարասկզբի Հարավային Կովկասի իրադարձությունները՝ ասված է ՌԴ ԱԳՆ հաղորդագրության մեջ: Ըստ այդմ՝ դասագրքի գլուխներից մեկում «Արևելյան Հայաստանի բռնի միացումը Ռուսաստանին» սադրիչ վերնագրով վերանայվել են 1826-1828 թ.թ. ռուս-պարսկական պատերազմի արդյունքներն ու Թուրքմանչայի պայմանագիրը կոչվել է Արևելյան Հայաստանի «բռնակցում»:                
 

«Էս ա՞ ուզածները»

«Էս ա՞ ուզածները»
24.10.2017 | 09:20

Մինչ իշխանությունը պայքարում, քայլեր է ձեռնարկում ապօրինի ծառահատումների դեմ, մարդիկ շարունակում են վառելափայտի համար կտրել ծառեր ու ավելի բարձր գնով իրացնել:
Ամենացուրտ մարզերից մեկում` Գեղարքունիքում, միայն գազով տուն չես տաքացնի, շատերը նաև կողմնակի աղբյուրներ են գործի դնում, որ ձմեռը հա՛մ թանկ «չնստի» գյուղացու գրպանին, հա՛մ էլ ցուրտ չլինի: Տարբերակներից մեկն էլ վառելափայտով վառարաններն են, սակայն փայտն այս տարի բավական թանկ է: Գյուղացիների փայտի հիմնական «մատակարարը» արցախյան փարթամ անտառներն են: Աշնանը փայտով բարձած բեռնատարներ հաճախ կարելի է գյուղերում տեսնել, իսկ այս տարի դրանց թիվը պակասել է. պատճառն այն է, որ Արցախից փայտ բերելը գրեթե անհնար է դարձել:


Գյուղացիները մեզ հետ զրույցում պատմեցին, որ չեն կարող Արցախից փայտ բերել Հայաստան. եթե բախտդ բերեց, համոզեցիր անտառապահին ու փայտ բարձեցիր, սահմանին կկանգնեցնեն ու ողջ բեռը կդատարկեն: Խիստ հսկողություն է սահմանված: «Իսկ գյուղերում պտտվող փայտով բարձած բեռնատարնե՞րը» հարցին ի պատասխան մեզ ասացին, որ արտոնյալներ միշտ էլ կան, որոնց համար ոչ մի փակ դուռ չկա, բայց դրանք շարքային քաղաքացիներ չեն, ոչ էլ չարքաշ գյուղացիներ:


Մարդիկ ունեն նաև այն հարցի պատասխանը, թե ինչու են արգելում վառելափայտը: «Չեն ուզում, որ փայտ վառենք, որպեսզի գազի վրա «նստած» լինենք: Բայց ցուրտ մարզում, որտեղ տարվա ութ ամիսը ձմեռ է, ո՞վ կարող է էդքան գազ վառել ու տակից դուրս գալ, տարվա դատած-բանածը տանք գազի վարձ ու սոված նստե՞նք: Էս ա՞ ուզածները»,- վրդովված ասացին գյուղացիները:


Ռուզան ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3632

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ