Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Արծվաշենյան «տեղեկատվական գրոհ»

Արծվաշենյան «տեղեկատվական գրոհ»
25.04.2024 | 16:02

Տավուշի գյուղերը «վերադարձնելուց» հետո, ադրբեջանական լրատվամիջոցները սկսել են արծվաշենյան «տեղեկատվական գրոհը»: «Բաշքենդը հին ադրբեջանական հող է», «Բաշքենդն Ադրբեջանի անբաժանելի մասն է», «Հայաստանը Բաշքենդի նկատմամբ որևէ իրավական հիմք չունի», «Հայերը կամավոր են լքել Բաշքենդը», «1992 թ. Հայաստանը հրաժարվել Բաշքենդից»:

Երեկվանից սկսած, ահա այսպիսի պնդումներ են տեղ գտնում ադրբեջանական մամուլում:

Բացառությամբ հայկական մամուլում տպագրված մեկ-երկու հոդվածի, հայ հասարակությունում դեռ չի ձևավորվել Արծվաշենի վերադարձը պահանջող քաղաքական օրակարգ:

Հապաղելն այլևս նշանակում է կորցնել Արծվաշենը վերադարձնելու հույսը:

Համակարգված գործողություններ են անհրաժեշտ ոչ միայն տարածքներ չզիջելու (ինչպես Տավուշում), այլև տարածքներ վերադարձնելու համար:

Կարեն ՀԵՔԻՄՅԱՆ

Դիտվել է՝ 4094

Մեկնաբանություններ