Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Համեստի» ու «մեկուսացողի» դերը այլևս հանցավոր անգործություն է

«Համեստի» ու «մեկուսացողի» դերը այլևս հանցավոր անգործություն է
14.04.2024 | 15:17

Մենք՝ հանրային կյանքով ապրողներս, երկրի վիճակով մտահոգներս, ամեն գնով կամ որևէ բանով երկրի զորացմանը նպաստողներս, մի մեծ փուչիկի մեջ ենք ու հաճախ կտրվում ենք այն իրականությունից, որում ենք:

Մենք, միայն լավը փնտրելով, լավը գտնելով, հաճախ չենք խորանում, թե ինչ մասսայական դեգրադացիոն գործընթացներ են տեղի ունենում մեր կողքին։ Հետո ժամանակը ապտակում է մեզ, ու մենք արթնանում ենք, բայց ուշ է լինում։

«Համեստի» ու «մեկուսացողի» դերը այլևս հանցավոր անգործություն է։ Ամեն տեղ վառեք մի կանթեղ, եթե հնարավորություն է տրված:

Գեղամ Օհանյան

Դիտվել է՝ 1057

Մեկնաբանություններ