Ընթերցողի սեղանին արձակագիր ՍՈՒՍԱՆՆԱ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆԻ երկու նոր գրքերն են՝ «Երկրորդ կիրակին ներառյալ» պատմվածքների ժողովածուն և «Անհաշտ վեպերը», որտեղ տեղ են գտել «Սուրբ ստրուկներ» և «Եթե բացառենք գիշերը» գործերը:
Դղյակի դարպասը պահակները գրեթե վազելով բացեցին:
-Շու՛տ արա, շեֆը չջղայնանա, թե չէ կասի նույնը, ինչ որ երեկ էն տղային հայհոյանքով ասաց՝ «Վաղը էստեղ էլ քեզ չտեսնեմ, սոված շան թուլա»,- տագնապով գոռաց ավագը համալսարանավարտ նոր պահակին։
Ստանիսլավսկու անվան դրամատիկական թատրոնի շենքում իր դռներն է բացել «Զանգակ» գրատան «Աբովյան» մասնաճյուղը: Հասցեն՝ Աբովյան 7, լուծումները՝ ժամանակակից, վայրը՝ պատմական: Գրատան ստեղծման ընթացքում պահպանվել է շենքի պատմական ճարտարապետական դիմագիծը, բարեկարգվել ողջ դիմային հատվածը, կառուցվել թեքահարթակ: Մեր զրուցակիցը «Զանգակ» գրատների ցանցի «Աբովյան» մասնաճյուղի տնօրեն ԱՐՄԵՆ ԳԱՍՊԱՐՅԱՆՆ է:
«Զանգակ» հրատարակչության լույս ընծայած «Հայ նկարազարդողների կատալոգը» (Illustrators.am 2018) ներառում է թե՛ երիտասարդ և թե՛ արդեն կայացած քառասունչորս հայ նկարազարդողների բազմաժանր ու տարբերվող ութսունյոթ նոր ու թարմ աշխատանքներ:
Չինաստանի Ցզյանսու նահանգի ղեկավարության և Նանկինի մանկավարժական համալսարանի հրավերով հայ նկարիչների խումբը հյուրընկալվեց այդ երկրում՝ մասնակցելով «Երեք գույն» փորձի փոխանակման համապարփակ մշակութային նախագծին:
Հուլիսի 6-ին Հայաստանի նկարիչների միության 1-ին հարկի ցուցասրահում բացվեց «Էրեբունի-Երևան» հանրապետական ցուցահանդեսը՝ նվիրված քաղաքամայր Երևանի հիմնադրման 2800-ամյակին:
«Իրատեսի» հյուրը «Գյուրջիև» համույթի հիմնադիր և գեղարվեստական ղեկավար ԼԵՎՈՆ ԷՍԿԵՆՅԱՆՆ է: Համույթը լայն ճանաչում չունի հայաստանյան հանրության շրջանում, բայց սիրված և գնահատված է թե՛ մեր, թե՛ դրսի մասնագիտական միջավայրում:
Մեկնարկում է Հայաստանի մշակութային հեռուստաընկերության մրցանակաբաշխությունը։ Մրցույթը դեռևս 2015 թվականից բազմաթիվ երիտասարդների համար եղել է փորձի փոխանակման հիանալի հարթակ։
«Հայֆիլմի վերածնունդ» նախաձեռնության ղեկավար ՀԱՅԿ ԲԱԲԱՅԱՆԸ մշակույթի նախարարությանը դիմել է «Հայֆիլմի» շենքը պետական հուշարձանների ցուցակում ընդգրկելու հորդորով:
Սիրիական հակամարտությանը Ռուսաստանի անսպասելի խառնվելուց հետո բոլորը և, առաջին հերթին, Թուրքիան, տեսան, որ ռուսական ապրելաձի և պայքարի հին ալգորիթմը մնում է ուժի մեջ։
Պատմությունը ցույց է տվել, որ սովորաբար, ռուսների մոտ անպատրաստության և անկազմակերպության նախնական շրջանին հետևում են պայքարի ավելի ու ավելի կատարելագործված ձևեր ու մոտեցումներ...