Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հետո կպարզվի

Հետո կպարզվի
25.08.2023 | 08:29

Հետո պարզվելու է, որ Արցախում հնարավոր էր սովի դեմն առնել, բա՞յց…

…բայց Նիկոլ-Արայիկին հրահանգված էր խորացնել քաոսը, երկպառակությունը և ծնկի բերել արցախցուն…

Հետո…

«Հետո»-ն հեռու չէ։

Սպարտակ ՂԱՐԱԲԱՂՑՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1876

Մեկնաբանություններ