Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ԿԵՐ, ԽՄԻ, ՔԵՖ ԱՐԱ, ՆԱՏՕ ՋԱՆ, ԱՇԽԱՐՀԸ ՌԱԶՄԱԲԱԶԱ Է ՈՏԻԴ ՏԱԿ

ԿԵՐ, ԽՄԻ, ՔԵՖ ԱՐԱ, ՆԱՏՕ ՋԱՆ, ԱՇԽԱՐՀԸ ՌԱԶՄԱԲԱԶԱ Է ՈՏԻԴ ՏԱԿ
06.09.2011 | 00:00
Դիտվել է՝ 3752

Մեկնաբանություններ