Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ՄԱՐՏ` ԱՌԱՆՑ ԿԱՆՈՆՆԵՐԻ

ՄԱՐՏ` ԱՌԱՆՑ ԿԱՆՈՆՆԵՐԻ
12.04.2011 | 00:00

-Ո՞նց թե արևմտյան ժողովրդավարությունը ջարդես, դե ջարդելը հիմա դու տես...

Դիտվել է՝ 4150

Մեկնաբանություններ