Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ՎԱՐԴԱՆ ՕՍԿԱՆՅԱՆԻ «ՄՏՆԵԼՈՒՑ» ՀԵՏՈ ԲՀԿ-Ի «ՄՈՒՅՍ» ԹԵՎՆ ԷՆՔԱՆ Է «ԾԱՆՐԱՑԵԼ», ՈՐ, ՆԱԶԻԿ ԱՎԴԱԼՅԱՆԻՑ ԲԱՑԻ, «ՈԵՎԷ» ՄԵԿԸ ՉԷՐ ԿԱՐՈՂ ԳԵՏՆԻՑ ՊՈԿԵԼ ՆԱԽԸՆՏՐԱԿԱՆ ԱՌՅՈՒԾԱԹՌԻՉՔԻ ՊԱՏՐԱՍՏՎՈՂ «ՇՏԱՆԳԱՆ»

ՎԱՐԴԱՆ ՕՍԿԱՆՅԱՆԻ «ՄՏՆԵԼՈՒՑ» ՀԵՏՈ ԲՀԿ-Ի «ՄՈՒՅՍ» ԹԵՎՆ ԷՆՔԱՆ Է «ԾԱՆՐԱՑԵԼ», ՈՐ, ՆԱԶԻԿ ԱՎԴԱԼՅԱՆԻՑ ԲԱՑԻ, «ՈԵՎԷ» ՄԵԿԸ ՉԷՐ ԿԱՐՈՂ ԳԵՏՆԻՑ ՊՈԿԵԼ ՆԱԽԸՆՏՐԱԿԱՆ ԱՌՅՈՒԾԱԹՌԻՉՔԻ ՊԱՏՐԱՍՏՎՈՂ «ՇՏԱՆԳԱՆ»
24.02.2012 | 00:00
Դիտվել է՝ 3463

Մեկնաբանություններ