Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Սարդոստայնափառ ամբիոն

Սարդոստայնափառ  ամբիոն
06.09.2012 | 23:55

Ճառ ասողին ճառ չի պակսիլ:

Կսմթեց՝ Նիկոլայ Մանուկյանը (ՆԻԿՕ)

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 31377

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ