Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Փետրած շաքարաքլոր` չփակվող ախորժակիդ

Փետրած շաքարաքլոր` չփակվող ախորժակիդ
04.04.2014 | 01:06

Կսմթեցին

Նիկոլայ ՄԱՆՈՒԿՅԱՆՆ (ՆԻԿՕ)

ու

Լիլի ՄԱՐՏՈՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 9401

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ