Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Մի լռեք, հայ պատմաբաններ

Մի լռեք, հայ պատմաբաններ
02.06.2024 | 12:15

Հարցնելը ամոթ չլինի՝ Հայաստանում պատմաբաններ կա՞ն։ Նախկինում պատմաբանների պատկառելի փաղանգ գոյություն ուներ, հիմա չգիտեմ՝ կա՞ն, թե եղածը ՔՊ- է։ Եթե կան, ինչու՞ Ադրբեջանի երկարավիզ ուղտին պատասխան տվող չկա։ Էդ ուղտը Նիկոլին Խոջալու է ,,грузит,, անում, այսինքն՝ ճանաչել որպես ցեղասպանություն և ներողություն խնդրել։ Իսկ դրան, պարզ է, ի՛նչ է հետևելու։ Մեկը չկա՞, որ էդ ուղտի աչքը կոխի՝ հիմնավոր փաստերով ներկայացնի Խոջալուի բեմադրությունը և ուղտին բարոյապես սատկացնի՝ մեջտեղ բերելով Մարաղայի, Սումգայիթի, Բաքվի, Կիրովաբադի (Գյանջա) հայերի սպանդը։ Ինչու՞ եք բերաններդ ջուր առել։ Եթե փաստերի առումով նեղվում եք, ասեք՝ ասեմ։ Դիմեք Վահրամ Աթանեսյանին, նա Խոջալուի մասին փաստավավերագրական գիրք ունի հրատարակած։ Կարդացել եմ, գիտեմ ինչ եմ ասում։ Նա իրադարձություններին ոչ միայն քաջատեղյակ է, այլև ծանոթ է «ներսից»։ Եվ վստահ եմ, որ դեռ շատ փաստեր ունի, ինչը կարող է ուղտի հոխորտալուն վերջ դնել։ Մի լռեք, հայ պատմաբաններ։ Ձեր լռությունը ուղտին ավելի է լկտիացնում։

Համլետ Մարտիրոսյան

Դիտվել է՝ 1980

Մեկնաբանություններ