Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երբ Սի­զի­փո­սը Հա­յաս­տա­նի «հպարտ» քա­ղա­քա­ցին է

Երբ Սի­զի­փո­սը Հա­յաս­տա­նի «հպարտ»  քա­ղա­քա­ցին է
24.07.2020 | 00:14
Դիտվել է՝ 43067

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ