Geico Skytypers ընկերությունը, որ մասնագիտացած է երկնքում ծավալուն գովազդային գրառումներ տեղակայելու մեջ, անցած շաբաթ Նյու Յորքի երկինքը զարդարել էր ոչ այնքան «անմեղ ուղերձներով»՝ «Ստի 101 տարի ցեղասպանության մասին», «Թուրքիա=ճշմարտություն», «Հիանալի դաշնակից=Թուրքիա» և «Լավագույն բարեկամներ=Ռուսաստան+Հայաստան»՝ գրում է Մաքս Բերեկը The Washington Post-ում:
Անգլերեն այս գրառումների հետ՝ ընկերությունը երկնքում տեղակայել էր նաև թուրքերեն կարգախոսներ: Այդ գովազդային ակցիան մասն էր զանգվածային գրոհի, որ ամբողջ երկրում կազմակերպել է FactCheckArmenia.com («Հայաստան. Փաստերի ստուգում») վեբ կայքը, որ փորձում է հերքել գերակշռող և մեծամասնության կարծիքով՝ պատմականորեն ճիշտ մեկնաբանությունը Օսմանյան կայսրությունում 1,5 հայերի սպանության 1915-ին և 1916-ին: Երբ ընկերության վրա թափվեցին «զայրացած քաղաքացիների» զանգերը, հաջորդեցին ներողությունները. «Անփութությանը ներում չկա, հատկապես երբ վնաս է տալիս, սակայն մենք մեղավոր ենք անտեղյակության, ոչ թե չարամտության մեջ»:
Մաքս Բերեկ, The Washington Post
Հ.Գ. Մաքս Բերեկը, սակայն, չի գրում, թե Geico Skytypers ընկերությունը որքա՞ն վաստակեց իր «անփութության» թե «անտեղյակության» համար, որի մեջ չկար «չարամտություն»: Իսկ գուցե կար, բայց լավ վճարի դեպքում դա էլ է թույլատրելի: Իրականում լավագույն «ներողությունը» Նյու Յորքի երկնքում գովազդի տեղակայումն էր իրականության համապատասխանող բովանդակությամբ և բացարձակ անվճար: Ու «զայրացած քաղաքացիները» դա պիտի պահանջեին:
Անահիտ ԱԴԱՄՅԱՆ