Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Թշնամուդ վրա ատամ սրիր, որ բարեկամ աշխարհը վախենա

Թշնամուդ վրա ատամ սրիր, որ բարեկամ աշխարհը վախենա
03.11.2017 | 00:36
Դիտվել է՝ 8432

Մեկնաբանություններ