Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Չունեն համարժեք աշոտյաններ

Չունեն համարժեք աշոտյաններ
15.11.2012 | 10:47

Իսկ ինձ «դզում ա», որ էսքան «մեղադրանքների», էսքան իբր թե կրթության հոգսը սրտներին ծանրացրածների, պատճառաբանությամբ, թե կրթության ոլորտը մի թողնիր մնա անտեր... (կարապներ, կարապներ), էսքան համառ, երբեմն էլ էթիկայի ու կոռեկտության սահմաններն անցնող պահանջատիրության բովում, Աշոտյան Արմենը մնում է ՖԲ-ի ֆանատ, ասել է` իր գործին...
Ականջդ մոտ բեր ասեմ` իրականում իր օպոնենտներին «չի դզում» ՀՀԿ այդ օպերատիվությունը` յուր «պրելեստներով» հանդերձ: Որովհետև ոչ ԲՀԿ-ն, ոչ ՀՅԴ-ն չունեն համարժեք «Աշոտյաններ» ՖԲ-ում:


Կարմեն ԴԱՎԹՅԱՆ

Դիտվել է՝ 5410

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ