Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հրանտ ՄԵԼԻՔ-ՇԱՀՆԱԶԱՐՅԱՆ. Circle.am-ը նորից Online է

Հրանտ ՄԵԼԻՔ-ՇԱՀՆԱԶԱՐՅԱՆ. Circle.am-ը նորից Online է
24.02.2014 | 13:30

Ճիշտն ասած, անհամբեր սպասում էի կայքի նորամուծություններին: Հետաքրքիր էր շատ, թե ինչ սկզբունքով է այսուհետև իրականացվելու հայկական ցանցի ռեյտինգավորումը: Բայց, ըստ էության, ռեյտինգավորում այլևս չի լինելու: Կամ, ավելի ճիշտ, թերի ռեյտինգավորում կլինի: Իմ պատկերացմամբ, Circle-ը այսուհետև ավելի նման է կայքերի կատալոգի, քան ռեյտինգավորման համակարգի: Եվ դա լավ է: Համենայն դեպս, մի երկու հորիզոնական վերև գտնվելու համար մեր լրատվականները էլ ստիպված չեն լինի սաղ օրը էրոտիկ նյութեր տեղադրել:

Դիտվել է՝ 1572

Մեկնաբանություններ

�é—„/1340639978" rel="nofollow">Անդրադարձ
06.09.2024