Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Գնում ենք կենսաբանական մրցակցության ճանապարհով

Գնում ենք կենսաբանական մրցակցության ճանապարհով
18.08.2024 | 11:50

Մարդկության կյանքը մրցություն է իր բոլոր մակարդակներում, որի ամենաբարձր մակարդակում այն աշխարհաքաղաքական մրցակցությունն է, իսկ ամենացածրը՝ կենցաղային-կենսաբանական մրցակցությունը։

Լիաշունչ կյանքով ապրող հզոր երկրները մասնակցում են գլոբալ մրցակցության պրոցեսին դրա բոլոր մակարդակներում։

Կիսահզոր ու թույլ երկրների կյանքն ընթանում է մրցակցության պրոցեսի ավելի ցածր մակարդակներում։

Աշխարհի կյանքին չմասնակցելու ծայրահեղ դեպքերում որոշ երկրների կյանքում մրցակցությունը իջնում է դեպի կենցաղային ու կենսաբանական մակարդակը, որտեղ հասարակությունը աստիճանաբար դադարում է շփվել բարձր գաղափարների ու լուրջ գիտելիքի հետ։

Մարդիկ էլ, մաքուր կենսաբանական նկատառումներով, դառնում են ագրեսիվ ու անհանդուրժող, և մենք էլ գնում ենք հենց այդ ճանապարհով։

Պավել Բարսեղյան

Դիտվել է՝ 1329

Մեկնաբանություններ