Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ձախողված «հյուրախաղեր»

Ձախողված «հյուրախաղեր»
24.03.2024 | 21:48

Ասում են՝ նիկոլ-ալիևենք հիմա էլ Լևոն Շիրինյանին են հյուրախաղերով ուղարկել Ոսկեպար՝ համոզելու, որ ավելի լավ է թուրքի դռան շուն լինել, քան՝ ռսի ստրուկ։ Ոսկեպարցիք լարել են: Դե, մարդիկ ռսի ստրուկ չեն, թուրքի դռան շուն էլ չեն ուզում լինել, հո համոզելով չի թե՛ մեկը, թե՛ մյուսը:

Սևակ Հակոբյան

Դիտվել է՝ 991

Մեկնաբանություններ