Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Խելոքները, խելացիներն ու անիմաստ թպրտացողները

Խելոքները, խելացիներն ու անիմաստ թպրտացողները
16.03.2024 | 19:05

Ամբողջ աշխարհը հանգիստ սպասում է, որ վերջում, ըստ արդյունքների, հայտարարեն, թե ում կողմից են։ Առավել խելացիները սպասելու ընթացքում նաև բոլոր կողմերից փող են կպցնում։

Բայց մի տարածք կա՝ ուղեղը լվացած բնակչությամբ ու տհաս, ավանտյուրիստ ղեկավարությամբ, որն անիմաստ թպրտում է, նպատակ ունենալով ամեն դեպքում, ցանկացած արդյունքի պարագայում թքել փայտիկին։

Երվանդ Վարոսյան

Դիտվել է՝ 2345

Մեկնաբանություններ