Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Նրանք մեր ժամանակի բոլշևիկներն են

Նրանք մեր ժամանակի բոլշևիկներն են
11.03.2024 | 17:00

Ովքեր էին 1920 թվականին դիմավորում կարմիր բանակին, իսկ թուրքերի հարձակումների ժամանակ բանակում քարոզում, որ զենքերը վայր դնեն, որովհետեւ թուրք զինվորներն էլ են իրենց նման աշխատավորների զավակներ։ Եվ, առհասարակ, եթե անհրաժեշտ է, թեկուզ զոհաբերել Հայաստանը հանուն համաշխարհային հեղափոխության։

Հիմա վերազգային կոմունիստական գաղափարները փոխարինվել են վերազգային լիբերալ գաղափարներով, լիբերալ Ինտերնացիոնալի գլխավորությամբ։

Նրանք մեր ժամանակի բոլշևիկներն են՝ լիբերալ բոլշևիկները, ոչ մի տարբերություն նրանց միջև չկա։

Ինչպես տեսնում ենք, և՛ այն ժամանակ բոլշևիկների պակաս չկար, և՛ հիմա։

Ստեփան Դանիելյան

Դիտվել է՝ 2798

Մեկնաբանություններ