Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Է՞լ ինչ անել

Է՞լ  ինչ անել
24.01.2024 | 20:18

Գերբի վրայի առյուծն ու արծիվը փոխարինել շակալով և ուղտով:

Նոյան Տապանը փոխարինել սև գույն մգեցված ապակիներով «Սեպուհ» ավտոմեքենայով:

Իսկ չորս դինաստիաների սիմվոլների տեղը դնել Արարատ Միրզոյանի և Փաշինյան Նիկոլի հավաքագրման փաստաթղթերը։

Արթուր ՀԱՄԲԱՐՁՈՒՄՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3018

Մեկնաբանություններ