Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Վեկտոր են փոխում

Վեկտոր են փոխում
01.12.2023 | 21:17

Հրճվում են ՝ վեկտոր ենք փոխում:

Օլիգարխներդ, արտադրողներդ գիտե՞ն, որ վեկտոր եք փոխում:

Նրանց արտահանման համար նախատեսած արտադրանքի քանի՞ տոկոսն է եվրոպական ստանդարտներին համապատասխանում:

Որտե՞ղ են վաճառելու իրենց արտադրած անորակ խմիչքեղենն ու մնացած խլամը:

Առանց տնտեսությունը եվրոպական չափանիշներին համապատասխանեցնելու, վեկտոր փոխելու ցանկացած փորձ կավարտվի նրանով, որ Հայաստանի արտահանողները հում –հում, այն էլ առանց աղի, կուտեն այդ վեկտոր փոխողներին:

Փոխեք վեկտոր, դա կլինի իշխանափոխության ամենակարճ ու արագ միջոցը:

Դա կլինի իրական բուրժուա –դեմոկրատական հեղափոխություն:

Կարգախոսն էլ ՝

- Էդ ու՞մ հացին եք վայիս լինում, ա՛յ չնթռլոներ...

Սաշա ԱՍԱՏՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3021

Մեկնաբանություններ