Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ԵՊՀ-ն ու մերօրյա օստապբենդերները

ԵՊՀ-ն ու մերօրյա օստապբենդերները
30.11.2023 | 16:35

Ամեն օր ԵՊՀ-ն ինչ-որ մեկին դասախոսությունների, «պանելային» քննարկումների և հանդիպումների է հրավիրում (տես` ԵՊՀ-ի կայքի «Նորություններ» բաժինը):

«Հրավիրվածների» զգալի մասը հանրությանն անհայտ անձինք են: Ենթադրաբար` այդ դասախությունները, հանդիպումները և, մանավանդ` «պանելային» միջոցառումներն անվճար չեն` վճարովի են: Խնդիրն այն է, թե որքան գումար է դուրս գրվում ԵՊՀ-ի բյուջեից և այդ գումարի որ մասն է հանգրվանում «հրավիրվածների» գրպանում:

Ամենևին չեմ պնդում, որ առկա է կոռուպցիա կամ «ատկատ» (թեպետ, չեմ էլ բացառում), ուղղակի հիշեցի լեգենդար Օստապ Բենդերին, որը տարբեր հիմնարկներում յուրահատուկ թեմաներով դասախոսություններ էր կարդում:

Բացի դրանից` գրեթե վստահ եմ, որ ԵՊՀ-ում դասախությունների, հանդիպումների և, մանավանդ` «պանելային» միջոցառումների գլխավոր դերակատարների մի մասը մերօրյա օստապբենդերներն են:

Կարեն ՀԵՔԻՄՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2770

Մեկնաբանություններ