Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երկրի ինքնիշխանությունը դարձել է զուտ քարոզչական թեզ

Երկրի ինքնիշխանությունը դարձել է զուտ քարոզչական թեզ
13.11.2023 | 07:21

Երբ օրվա իշխանությունները, իրենց «դեսպանները» և իրենց մերձակա «փորձագետները» սկսում են բացատրել «խաղաղության գործընթացի» էությունը, սկսում են խոսել ճանապարհային քարտեզի մասին, հասկանում ես, թե ինչքան ողորմելի վիճակում են պահում մեր երկիրը։

Երբ նույն դեմքերը սկսում են խոսել «ինքնիշխանության» մասին, հասկանում ես, որ քո երկրի ինքնիշխանությունը դարձել է զուտ քարոզչական թեզ, իսկ իրականում այն գոյություն չունի։ Ու ինչքան շատ են խոսում ինքնիշխանության մասին, այնքան ավելի ես տագնապում, որ կարող է անգամ պետության գոյությունը վտանգեն՝ զուտ քարոզչական թեզերով ժողովրդին կերակրելու համար։

Արա Պողոսյան

Դիտվել է՝ 1769

Մեկնաբանություններ