Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հարկադրական համակեցությունը՝ սթրեսի աղբյուր

Հարկադրական համակեցությունը՝ սթրեսի աղբյուր
22.10.2023 | 09:55

Պատերազմի, առավել ևս պարտության ու ծանր հետևանքների արդյունքում գոյացած հոգեբանական սթրեսը չի անցնում, որքան էլ մի անհեթեթ փորձում է իր տկար ուղեղով համոզել, թե հաղթելու համար ոչ միշտ է պետք հաղթել հակառակորդին։ Համաշխարհային պատմությունը չունի նման օրինակ, երբ պատերազմի պատճառած հոգեբանական սթրեսը հաղթահարվել է առանց քաղաքական փոփոխությունների։

Էյնշտեյնը սթրեսի աղբյուր էր համարում ապուշների հետ ամենօրյա շփումը։ Մեր պարագայում աղբյուրը երկիրը պարտության տարած իշխանությունների հետ հարկադրական համակեցությունն է։

Գարեգին Պետրոսյան

Դիտվել է՝ 2064

Մեկնաբանություններ