Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ԿՈՒՍԱԿՑԱԿԱՆՆԵՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՖԻՐՄԱՅԻՆ ԱՐՏԱԴՐԱՄԱՍ

ԿՈՒՍԱԿՑԱԿԱՆՆԵՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՖԻՐՄԱՅԻՆ ԱՐՏԱԴՐԱՄԱՍ
14.12.2010 | 00:00

Նախապատրաստվում են խորհրդարանական հաջորդ ընտրություններին։

Դիտվել է՝ 4592

Մեկնաբանություններ