Հայկական կողմի հայտարարությունները վկայում են ՀԱՊԿ աշխատանքի բոլոր ձևաչափերից Երևանի հեռանալու մասին՝ լրագրողներին ասել է ՌԴ ԱԳ փոխնախարար Ալեքսանդր Պանկինը՝ պատասխանելով նոյեմբերի 28-ին ՀԱՊԿ գագաթնաժողովին Հայաստանի մասնակցության հնարավորության մասին հարցին՝ տեղեկացնում է ՏԱՍՍ-ը։               
 

«Կորնետն» ուզում է ազգային օպերատոր ճանաչվել

«Կորնետն» ուզում է ազգային օպերատոր ճանաչվել
26.09.2008 | 00:00

Այս տարվա հուլիս ամսից սկսած` Հայաստանում ազգային մասշտաբի կապի նոր ցանց է գործարկվել: Այն հիմնված է հայտնի WiMAX տեխնոլոգիայի վրա, առայժմ 24 բազային կայան ունի, որոնք տեղակայված են երկրի 18 քաղաքներում և իրար հետ կապված են կամ վարձակալված հաղորդակներով, կամ` ռադիոկապով:
Ի՞նչ կարող է տալ այն մեր քաղաքացիներին: Այս հարցով դիմեցինք «Կորնետ - AM»-ի գլխավոր տնօրեն ԲՈՐԻՍ ԴԵՄԻՐԽԱՆՅԱՆԻՆ:
-WiMAX ցանցն անլար, մեծ ընդգրկում ունեցող լայնաշերտ կապի հնարավորություն է: Անլար կապը նշանակում է, որ ծառայությունը վերջնական սպառողին հասցնելու համար դու այլևս լարերի կարիք չես ունենում, ինչն անցկացնելը որոշ տեղերում դժվար է, իսկ առանձին լեռնային վայրերում` ուղղակի անհնարին: Բազային կայանից եկող ազդանշանը տարածվում է շուրջ 20 կմ շառավղով, ընդ որում, ոչ միայն դաշտավայրերում, որովհետև լեռներն այս դեպքում այլևս խոչընդոտ չեն: Իսկ լայնաշերտ ասածը նշանակում է, որ այդ ցանցի բազայի հիման վրա կարելի է սպառողին մի շարք ծառայություններ առաջարկել. ոչ միայն քաղաքային, այլև միջքաղաքային և միջազգային հեռախոսակապ, ինտերնետ, հեռուստատեսություն: Կորպորատիվ հաճախորդների համար դա կարող է նաև լոկալ ցանց նշանակել, կապի համակարգեր, ամենատարբեր տվյալների փոխանցում` ձայնային, վիդեո-ազդանշան և այլն:
Ի դեպ, Հայաստանում «ԿՈՄՍՏԱՐ»-ի մասին առայժմ քչերը գիտեն, սակայն ռուսական այս ընկերությունը, որն իր ոլորտում ռուսական շուկայի առաջատարն է, արդեն բավական ժամանակ ներկայացված է Հայաստանում իր դուստր ձեռնարկության` «Կորնետ - AM» ՓԲԸ-ի տեսքով: Մասնագետների կարծիքով` WiMAX-ի հնարավորությունը «Կորնետ - AM»-ը շատ արագ կարող է Հայաստանի խոշոր օպերատորների շարքը դասել, իսկ շուկայում նրա ունեցած կամ դեռևս ունենալիք դերակատարումը երաշխավորված է նաև այն պատճառով, որ ընկերությունը մտադիր է իսկապես էլ ազգային մասշտաբով բազմաթիվ նոր ծառայություններ մատուցել իր սպառողին: Կապի այն ուղիները, որոնց տիրապետում է «ԿՈՄՍՏԱՐ»-ը, պատրաստ են ծառայելու ոչ միայն վերջնական սպառողին, ինչպես ընդունված է համարել քաղաքացուն, այլև շատ խոշոր բիզնես համակարգերի: Դրանք կարող են զարգացման լավ հիմք դառնալ սոցիալական մեծ նշանակություն ունեցող բազմաթիվ ծառայությունների համար: Նկատի է առնվում ոչ միայն, ասենք, ինտերնետի հասանելիությունը և այլն, այլև, օրինակ, էլեկտրոնային վճարման համակարգերը, հեռակառավարմամբ ուսուցումը և հեռաբժշկությունը, եթե կարելի է այդպես ասել (տելեմեդիցինա): Այսպիսի ծառայությունները կարող են առաջին կարևոր քայլերը կատարել գյուղական համայնքների զարգացման և նույն այդ համայնքների կյանքի բարելավման իմաստով:
«Համաձայն ընկերության ռազմավարական պլանների` Հայաստանի բնակչությանը երկրի ողջ տարածքով մեկ կմատուցվեն մուլտի-հեռահաղորդակցային ծառայություններ»,- նշում է «ԿՈՄՍՏԱՐ» ԲԲԸ-ի տարածաշրջանային զարգացման փոխնախագահ ՎԻԿՏՈՐ ԿՈՐԵՇԸ։ Նրա խոսքերով` «հիմա արդեն նախապատրաստվում է այդ ընթացքը, մասնավորապես` ձայնային կապի ծառայությունների ոլորտում»:
«Կորնետ - AM»-ը հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովին է դիմել հայցով, որպեսզի իրենք մոտ 60000 հեռախոսահամարներով սպառողին ծառայություններ մատուցելու հնարավորություն ստանան, և վերջապես ինտերնետը, հեռախոսն ու շատ այլ ծառայություններ մեր երկրում հասանելի լինեն բոլորին։ Անկախ նրանց զբաղեցրած դիրքից, աշխարհագրական տեղանքից և այլն:
Գոհար ՍԻՄՈՆՅԱՆ

Դիտվել է՝ 8796

Մեկնաբանություններ