Երեկ տեղեկացա, որ ՏՄՊՊՀ-ն հարցաշար է ուղարկել լրատվամիջոցներին, թե ինչքա՞ն գովազդ ունեն, ովքե՞ր են գովազդատուները և այլն...
Այդ ահասարսուռ հանձնաժողովում ախր մեկը չկա՞ր նման գրությունից առաջ բացատրեր, որ լրատվամիջոցները սովորական տնտեսվարող սուբյեկտներ են, գովազդային ծառայություն մատուցելու ծավալի չափով յուրաքանչյուր ամսվա վերջում ներկայացնում են հաշիվ ապրանքագիր, գումարը ստանում են բանկային փոխանցման եղանակով և հարկվում են այդ թվերի համադրումով...
Ընդ որում՝ այդ նույն ապրանքագրերում հստակ երևում են թե գովազդատուները, թե ծավալները...
Կարող եք հանգիստ վերցնել բոլորի թվերը, համադրել մուտքերն ու ելքերը, և անբարեխիղճ մրցակցություն հայտնաբերելու դեպքում դիմել լրատվամիջոցներին և պարզաբանումներ ստանալ...
Իսկ այս դեպքում ինչ որ մեկը այնտեղ թուղթ է մրոտում և զեկուցում՝ գործ ենք անԸմ, շեֆ...