«Խաղաղության համաձայնագրի տեքստի 80-90 տոկոսը, արտգործնախարարի՝ ինձ տրամադրած տեղեկություններով, արդեն համաձայնեցված է»,- Բաքվի վերահսկողությանն անցած Շուշիում հայտարարել է Ադրբեջանի նախագահ Իլհամ Ալիևը։ Նա հավելել է, որ Հայաստանին ստիպել են տեքստից հեռացնել Արցախի վերաբերյալ դիրքորոշումն ու տերմինաբանությունը, ինչը ճանապարհ բացեց կարգավորման գործընթացի հետագա զարգացման համար։ Միևնույն ժամանակ, ըստ Ալիևի, «երկու հարց բաց է մնում»։                
 

«Հայաստանը երբեք էլ չի դատարկվի. մեկը կգնա, մյուսը կգա»

«Հայաստանը երբեք էլ չի դատարկվի. մեկը կգնա, մյուսը կգա»
26.04.2013 | 12:52

Գիշեր է:
Մանր անձրևում է:
Անձրևի կաթիլները երևում են, երբ ընկնում են լապտերների լույսի տակ, և թվում է, թե լապտերներն արտասվում են...
Ռեժիսոր, մնջկատակ ՀԱՅԿ ԶՈՐԻԿՅԱՆԻ «Պահպանե՛ք միմյանց, մարդի՛կ» մենաներկայացումը նվիրված է մեծանուն մնջկատակ, պոետ և ծաղրածու Լեոնիդ Ենգիբարյանին: Հայկ Զորիկյանն իր հեղինակային աշխատանքը ներկայացրել է միջազգային թատերական փառատոներում (Լեհաստան, Լատվիա, Ռուսաստան, ՈՒկրաինա, Միացյալ Արաբական Էմիրություններ), արժանացել է մի շարք մրցանակների, այդ թվում` ՌԴ-ում «Թատերարվեստում խոշոր ներդրումի համար» դիպլոմի:
Ներկայացման մեջ օգտագործվել են որոշ տողեր Լեոնիդ Ենգիբարյանի նովելներից:

-Հայկ, Ձեր առաջին հեղինակային ներկայացումը նվիրված է Լեոնիդ Ենգիբարյանին, ընտրությունն ինչո՞վ է պայմանավորված:
-Պարզապես սիրում եմ Ենգիբարյանին, և ցանկություն առաջացավ այդ ներկայացումը բեմադրելու: Դա իմ առաջին ներկայացումն էր, երկրորդը` «Մեծն փոքրիկը», նվիրված է Չապլինին, երրորդը «Համլետն» է (Շեքսպիր): Երեքն էլ մենաներկայացում են և մնջախաղ:
-«Պահպանե՛ք միմյանց, մարդի՛կ» ներկայացումը ցուցադրվել է տարբեր երկրներում: Տարբե՞ր է ընկալումը մեր և դրսի հանդիսատեսի:
-Ոչ, ընկալումը նույնն է, այսինքն` միտքը, գաղափարը նույն կերպ են ընկալվում, պարզապես էմոցիաներն են տարբեր` թե՛ իմ, թե՛ հանդիսատեսի:
-Մյուս երկու ներկայացումները որտե՞ղ եք բեմադրել:
-«Մեծն փոքրիկը» միայն մեկ անգամ ներկայացրել եմ Հայաստանում, իսկ «Համլետը»` Լեհաստանում և Մակեդոնիայում:
-Պրեմիերաները հայաստանյա՞ն բեմերում են լինում:
-Երեքն էլ առաջին անգամ խաղացել եմ Երևանում, բայց, ընդհանուր առմամբ, դրսում ավելի շատ եմ ներկայացրել, քան մեզ մոտ:
-Որպես դերասան` ո՞ր թատրոնում եք հանդես եկել:
-Տասը տարի խաղացել եմ մնջախաղի պետական թատրոնում, 2-3 տարի` տիկնիկային թատրոնում` որպես տիկնիկավար դերասան:
-Հայ հանդիսատեսը սիրո՞ւմ է մնջախաղը:
-Կարծում եմ` կապ չունի` հա՞յ է, թե՞ ուզբեկ, եթե լավ մնջախաղ է, պարզապես` լավ ներկայացում, ապա` այո, սիրում է:
-Մենք այսօր սերիալ նայող հասարակություն ունենք: Բարձր արվեստը քչերի՞ համար է:
-Չեմ կարծում, թե լինում է բարձր կամ ցածր արվեստ: Հետո էլ, այն ներկայացումները, որ այստեղ բեմադրվում են, ես ինքս դժվարությամբ եմ նայում ու միշտ զարմանում եմ, թե ինչպես են մարդիկ, այնուամենայնիվ, գնում թատրոն: Ընդհանրապես, հայ հանդիսատեսը պահանջկոտ չէ, ու եթե երեք մարդ է գնում թատրոն, դա դեռ չի նշանակում, որ բարձր արվեստ է ներկայացվում:
-Լավ, այլ կերպ ձևակերպեմ հարցս: Թատրոնը մասսայականություն վայելո՞ւմ է, թե՞ նեղ շրջանակների համար է: Սերիալի դերասաններին ճանաչում ենք, իսկ թատրոնում հրաշալի դերասաններ ունենք, որոնց անունը ոչ ոքի ոչինչ չի ասում:
-Հեռուստատեսությունը, պարզ է, ավելի շուտ է ճանաչելի դարձնում դերասանին: Սերիալ նայում են շատերը, իսկ թատրոն, լավագույն դեպքում, 100 հոգի` լինի Հայաստանում, թե աշխարհի մեկ այլ երկրում:
-Հայկ, Ձեր ընտրած կերպարները հետաքրքիր են` Համլետ, Չապլին, Ենգիբարյան: Երեք դեպքում էլ «արքաների» հետ գործ ունենք: Ովքե՞ր են համալրելու կերպարների այս շարքը:
-Բացարձակապես նրա համար չեմ բեմադրել, որ արքաներ են։ Անկեղծ ասած, դժվարանում եմ ասել, թե հաջորդն ինչ եմ բեմադրելու: Կարծում եմ, կբեմադրեմ ցանկացած թեմա, որը հետաքրքիր է այդ պահին` անկախ կերպարից:
-Խոսենք սիրված հեղինակ-կատարող Էդուարդ Զորիկյանի մասին: Ձեր հայրը հեղինակային երգի վարպետ է, Դուք ընտրել եք «մունջ» խոսքը։ Ինչպե՞ս ստացվեց:
-Երևի ճակատագիր է, չգիտեմ` ինչպես ստացվեց: Ի միջի այլոց, երբ ես տասներորդ դասարանում էի, պատրաստվում էի ընդունվելու ֆիզմաթ, բայց ընդունվեցի թատերական ինստիտուտ, որոշ ժամանակ ֆիզիկա, մաթեմատիկա պարապելուց հետո կտրուկ փոխեցի միտքս: Շատ տխուր էր:
-Հիմա ուրա՞խ է:
-Դե, բավականին:
-Ի դեպ, ծիծաղի արքաները իրական կյանքում տխուր մարդիկ են: Ձեր դեպքում ինչպե՞ս է, շա՞տ եք տարբեր բեմում ու կյանքում:
-Այո, կարծում եմ, բեմում այնպիսին եմ, ինչպիսին պահանջում է կերպարը, իսկ կյանքում այնպիսին եմ, ինչպիսին որ ե՛մ: Չգիտեմ` տխուր եմ, թե ուրախ, բայց բնավորությամբ հանգիստ եմ, համենայն դեպս` վերջին ժամանակներս:
-«Պահպանե՛ք միմյանց, մարդի՛կ». մենք այսօր եթերից (ու ոչ միայն) կարիք ունենք նման ուղերձների, բայց հակառակն է, ագրեսիան է շատ: Ինչո՞ւ: Չունե՞նք ենգիբարյաններ, թե՞ հասարակությունը սենսացիայի, բամբասանքի մարմաջ ունի:
-Ինձ թվում է` ո՛չ մեկը, ո՛չ մյուսը: Մերոնց ինչ տաս, նայում են: Բայց, առհասարակ, ագրեսիվ ազգ ենք: Փողոցով քայլում ես, բոլորի դեմքից ագրեսիա է թափվում: Դա երևի մեր ազգի առանձնահատկությունն է:
-Մեր ազգը լավ հատկանիշներ չունի՞:
-Չեմ կարծում, թե ագրեսիան վատ գիծ է: Վատ է նրա համար, ով ագրեսիվ չէ, իսկ ագրեսիվի համար նորմալ է:
-Կգնա՞ք արտերկիր, եթե լավ առաջարկ լինի` ապրելու և աշխատելու:
-Այո, ինչու` ոչ: Ինձ առաջարկել են ապրել Արաբական Էմիրություններում` և՛ դասավանդելու, և՛ թատրոն ստեղծելու: Բայց չգնացի: Սովորում էի ասպիրանտուրայում: Բացի Ռուսաստանից, ամեն տեղ էլ կգնամ:
-Չե՞ք վախենում` «հայրենիքը փոքրանա»:
-Հայրենիքը մարդն է, անհատը, հայրենիքը հողատարածք չէ: Հրեաները` մեզ օրինակ: Չեմ կարծում, թե ինչ-որ բան իմ գնալով կփոխվի:
-Հայաստանը դատարկվում է:
-Հայաստանը երբեք էլ չի դատարկվի, մեկը կգնա, մյուսը կգա: Մեր մոլորակից հո չե՞նք փախչում։ Երևի կոսմոպոլիտ եմ:
-Մրցակից ունե՞ք:
-Անկեղծ ասած, ոչ, չունեմ, ոչ մեկի հետ չեմ մրցում, չնայած գիտեմ, որ լավ չեմ անում: Բայց, մյուս կողմից էլ, ամբողջ աշխարհը մրցակից է, չգիտեմ…
-Էդուարդ Զորիկյանի երգերի հիման վրա ներկայացում չե՞ք բեմադրել:
-Ոչ, համատեղ երեկոներ ենք կազմակերպել, հայրս իր երգերն է ներկայացրել, ես հետո խաղացել եմ:
-Իր ո՞ր երգն եք շատ սիրում:
-Շատ երգեր կան, որ սիրում եմ:
-Իսկ պարոն Զորիկյանը Ձեր ներկայացումներից ո՞րն է հավանում: Խի՞ստ է գնահատելիս:
-Թե որ ներկայացումն է հավանում, երևի իրեն հարցնեք: Բայց ասեմ, որ առաջինը միշտ ինքն է նայում, փորձերին ներկա է լինում, նկատողություններ, ուղղումներ, բնականաբար, անում է:
-Իրեն աշխարհի քաղաքացի անվանող Ժերար Դեպարդիեն Բելգիայի Նեշեն քաղաքի հեռուստատեսությանը տված հարցազրույցում հայտարարել է, որ հայրենիքից հեռացել է, որովհետև Ֆրանսիան դարձել է «տխուր տեղ»: Ի՞նչ եք կարծում, Հայաստանը նո՞ւյնպես «տխուր տեղ» է դարձել:
-Երևի մոտ է կանգնած տխուր լինելուն:
-Ինչ-որ բանից նեղացա՞ծ եք:
-Ոչ, ինչո՞ւ:
-Արվեստագետները, որպես կանոն, կա՛մ խռովում են, կա՛մ հեռանում, կա՛մ իշխանամետ են դառնում:
-Ես ինձ, անկախ ամեն ինչից, կարողանում եմ լավ զգալ:

Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3861

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ

Բաժնի բոլոր նորությունները »

Ծաղրանկարչի կսմիթ

Երբ փա­կում են ընդ­դի­մա­դիր լրատ­վա­մի­ջոց­նե­րի  բե­րա­նը
Երբ փա­կում են ընդ­դի­մա­դիր լրատ­վա­մի­ջոց­նե­րի բե­րա­նը