Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ԱՆԿԱԽՈՒԹՅԱՆ «ՀԱՆԵԼԻՆԵՐԸ»

ԱՆԿԱԽՈՒԹՅԱՆ «ՀԱՆԵԼԻՆԵՐԸ»
16.09.2011 | 00:00

Հողատեր դարձած հայ գյուղացին` իշխանություններին- Էս ի՞նչ զուլում երկիր ա, Աստծո տված ջրի դեմն է՞լ վիշապի պես փակեն, հոր գինը դնեն վրեն, հողը ծարավից ճաքի, վայ- հարևանն էլ մեր արդար ջրով բերք ու բարիք ստանա, բերի մեր վրա հոր գնով սաղացնի։

Դիտվել է՝ 3338

Մեկնաբանություններ