Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Մեր հիմնական թերությունը

Մեր հիմնական թերությունը
12.12.2023 | 08:35

Պարզեցի, որ մեր հիմնական թերությունը առանց մտածելու խորանալն է և հետո միայն գիտակցելը: Իսկ գիտակցումը չի դառնում ամբողջական, քանի որ խորությունն արդեն սահմանափակում է, հորի մեջ ընկած վիճակ։

Բացատրեմ: Մեր գործողությունները հիմնականում տարերային են: Օրինակ` փողոցներն ասֆալտապատում ենք, հետո միայն հիշում, որ խողովակաշարեր է պետք անցկացնել: Առանց ափսոսանքի քանդում ենք նոր ասֆալտը, որ չարած գործը անենք: Արդյունքը բոլորիս աչքի առաջ է: Նույն կերպ` մնացած բոլոր ոլորտներում: Ամեն ինչ` հախուռն, անկազմակերպ, առանց համագործության:

Միևնույն ժամանակ, սիրում ենք խորհուրդ տալ, երբ դա ոչ ոք մեզ չի խնդրել, փորձում ենք օգնել` առանց անհրաժեշտության: Մինչդեռ, ինքներս երբեք ուրիշի տված խորհրդին չենք հետևում, այլոց օգնությունից հրաժարվում ենք։ Ամենակաևորը` դատողություն ենք անում ու կարծիք հայտնում առանց հիմնավորման` խմբային շահերը համարելով տիեզերական ճշմարտություն։ Լա՜վ, այսպես դժգոհելով, հայհոյելով ու խռոված տանը նստելով ո՞ւր ենք հասնելու։ Գուցե արդեն հասե՞լ ենք. պարապ գործերի փորձագետներն ու «դիվանին» նստող դիվանագետները խիստ պահանջված են դարձել: Սա՞ է մեր ուզածը: Դո՛ւք ասեք:

Վանո Դադոյան

Դիտվել է՝ 3933

Մեկնաբանություններ

喡ッβㄅ矫⑩€澟该F掆€毭ぢ铰裁⑩€毬/spike">Ծաղրանկարչի կսմիթ Երբ իշ­խա­նու­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը
Երբ իշ­խա­նու­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը