Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Չկա «թամաշա», չկա հետաքրքրություն

Չկա «թամաշա», չկա հետաքրքրություն
01.04.2023 | 20:52

Սենսացիաները յուրաքանչյուր հասարակության հետաքրքրության հիմնական առարկան են, և մարդիկ աշխարհի բոլոր երկրներում սիրում են «թամաշա» անել, նույնիսկ, եթե դա իրենց հայրենիքի կործանման տեսարանն է։
Հայաստանը բացառություն չէ։
Մեզ մոտ ևս մարդիկ հետաքրքրվում են շոուներով, սենսացիոն լուրերով, ոգևորվում հայհոյանքով ու այլ էժանագին տեսարաններով, բայց երբ փորձում ես հարաբերական խաղաղ ժամանակ պատրաստվել վաղվա պատերազմին, գերակշիռ մեծամասնության համար անկարևոր է՝ չկա «թամաշա», չկա հետաքրքրություն։
Եվ միայն փոքր թվով մարդիկ են հասկանում ապացուցված փաստը՝ կհաղթի նա, ով խաղաղության մեջ չի մոռանում պատերազմի մասին։

Նաիրի Հոխիկյան

Դիտվել է՝ 3872

Մեկնաբանություններ