Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Կայֆ ա, չէ՞...

Կայֆ ա, չէ՞...
22.09.2009 | 00:00

-Ամոթ չըլնի հարցնելը` էս ումի՞ց անկախացանք։
-Իշխանություններից`
ումի՞ց։ Էս ա` 18 տարի մենք մեր յուղի մեջ ազատ-անկախ տապակվում ենք` հե՛չ խանգարող չկա։

Դիտվել է՝ 8412

Մեկնաբանություններ