Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Վիզ ծռո­ղին՝ շա­լե շա­պիկ, խե­լոք գա­ռին՝ բարձր թո­շակ

Վիզ ծռո­ղին՝ շա­լե շա­պիկ, խե­լոք գա­ռին՝ բարձր թո­շակ
03.12.2019 | 00:43
Դիտվել է՝ 25315

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ

ւ­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը" title="Երբ իշ­խա­նու­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը" />
Երբ իշ­խա­նու­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը