Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Արջն ի՞նչ գիտի՝ պատժամիջոցային բումերանգն ինչ է

Արջն ի՞նչ գիտի՝ պատժամիջոցային բումերանգն ինչ է
10.11.2017 | 09:57
Դիտվել է՝ 8024

Մեկնաբանություններ