Մոսկվան ակնկալում է, որ Հայաստանի իշխանությունները թույլ չեն տա դպրոցներ տեղափոխել 8-րդ դասարանի պատմության դասագիրքը, որը խեղաթյուրում է 18-րդ դարավերջի և 19-րդ դարասկզբի Հարավային Կովկասի իրադարձությունները՝ ասված է ՌԴ ԱԳՆ հաղորդագրության մեջ: Ըստ այդմ՝ դասագրքի գլուխներից մեկում «Արևելյան Հայաստանի բռնի միացումը Ռուսաստանին» սադրիչ վերնագրով վերանայվել են 1826-1828 թ.թ. ռուս-պարսկական պատերազմի արդյունքներն ու Թուրքմանչայի պայմանագիրը կոչվել է Արևելյան Հայաստանի «բռնակցում»:                
 

«Ծխել, թե՞ ապրել» ծրագիրը շրջում է ՀՀ մարզերում

«Ծխել, թե՞ ապրել» ծրագիրը շրջում է ՀՀ մարզերում
04.12.2013 | 16:05

«Երիտասարդ քիմիկոսների ասոցիացիա» ՀԿ-ն նոյեմբերի 8-ից դեկտեմբերի 8-ն ընկած ժամանակահատվածում ՀՀ մարզերի 10 դպրոցներում իրականացնում է «Ծխել, թե՞ ապրել» ծրագիրը:

12-16 տարեկան 300 աշակերտների շրջանում անցկացվում են տեղեկատվական դասընթացներ, որոնց ընթացքում ներկայացվում է ծխելու վնասակար ազդեցությունը մարդու օրգանիզմի վրա` քիմիայի, կենսաբանության և բժշկության տեսանկյունից։ Աշակերտներին ցուցադրվում է քիմիական փորձ, որի օգնությամբ պատկերավոր կերպով ներկայացվում է, թե ինչ է տեղի ունենում ծխելիս մարդու թոքերում։ Աշակերտները նաև դիտում են ֆիլմ` ծխախոտի վնասակար ազդեցության մասին:

Ծրագրի համակարգող Վիկտորյա Ռսկատյանը տեղեկացրեց, որ թեման աշակերտներին շատ է հետաքրքրել: Նրանք հատկապես ոգևորվում են քիմիական փորձերին մասնակցելիս: Խոսելով արդյունքների և նման ծրագրերի իրականացման հրատապության մասին` Վիկտորյա Ռստակյանն ասաց. «Ի տարբերություն Երևանի` մարզերում աշակերտները հիմնականում չեն ծխում: Դա միանգամից ակնհայտ է դառնում, երբ մուտք ես գործում դասարան: Ուստի մեր հիմնական նպատակն է շեշտադրում անել նաև նրա վրա, որ ծնողները երեխաների ներկայությամբ չծխեն: Գյուղական համայքներում գտնվող դպրոցների աշակերտները հիմնականում լավ տեղեկացված չեն ծխելու բացասական հետևանքների մասին, մինչդեռ Վանաձորի դպրոցում աշակերտները քաջատեղյակ էին խնդրին»:

Ծրագրի համակարգողը փաստեց, որ տեղեկատվական դասընթացները ոչ միայն օգնում են աշակերտներին գիտելիքներ ստանալ ծխելու բացասական հետևանքների մասին, այլև հնարավորություն են ընձեռում կիրառել քիմիայի դասաժամերին ձեռք բերած գիտելիքները: Վիկտորյա Ռստակյանը կարծում է, որ եթե յուրաքանչյուր դասարանից գոնե մեկ կամ երկու աշակերտի վրա ծրագիրն ազդեցություն գործի, ուրեմն իրենք հաղթանակ են տարել:

Տեղեկացնենք, որ «Ծխել, թե՞ ապրել» ծրագիրն անցկացվում է Հայաստանի երիտասարդական հիմնադրամի` որպես ՀՀ նախագահի կողմից ընտրված գործընկեր կազմակերպության կողմից հայտարարված դրամաշնորհային մրցույթի շրջանակներում։

Դիտվել է՝ 1805

Մեկնաբանություններ