Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Էշից իջ­նե­լը մի ա­յիբ է, ա­ռ­յու­ծին էշ սար­քե­լը՝ եր­կու

Էշից իջ­նե­լը մի ա­յիբ է, ա­ռ­յու­ծին էշ սար­քե­լը՝ եր­կու
13.03.2020 | 01:32
Դիտվել է՝ 44001

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ