Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Կե՜ցցե հեծանիվը

Կե՜ցցե հեծանիվը
05.08.2024 | 21:02

Պարզվում է, որ Դիլիջանի երկրագիտական թանգարանի մեկ տարվա պահպանման ծախսերը (ներառյալ բոլոր աշխատակիցների աշխատավարձերը) մոտավորապես հավասար է Թաթա Սիմոնյանի վերջերս Գյումրիում ունեցած մեկ համերգից ստացած հոնարարին (ոչ թե համերգի կազմակերպման ընդհանուր ծախսերին): Ու այդ թանգարան այցից հետո տնտեսապես ոչ նպատակահարմարության պատճառաբանությամբ այդ թանգարանը փակելու հարց է բարձրացնում այդ անմիտ ծախսերի գլխավոր պատասխանատուն։ Սնուփ Դոգի չկայացած համերգի մասին խոսելն ավելորդ է, քանի որ դրա գումարն ավելին է, քան Հայաստանի բոլոր թանգարանների պահպանման տարեկան ծախսերը։

Էդգար ՂԱԶԱՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 5743

Մեկնաբանություններ