Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հրաշքների համար էլ նախադրյալներ են պետք

Հրաշքների համար էլ նախադրյալներ են պետք
22.07.2024 | 07:27

Մեզ համար ամենաողբերգականն այն է, որ ոչ թե սեփական երկրի իշխանությունների խոսքին ենք սպասում, այլ սպասում ենք, թե թշնամին ինչ կորոշի։ Մենք այլևս, ցավոք սրտի, սկսել ենք նույնացնել Հայաստանի ու Ադրբեջանի իշխանություններին, ու միակ ակնկալիքը մնացել է այն, որ որևէ հրաշք կլինի. իսկ հրաշքներ եթե անգամ լինում են, ապա առնվազն պետք է այդ հրաշքների համար նախադրյալներ լինեն:

Հասարակությունը հաշտվել է այն աղետալի մտքի հետ, որ եթե թշնամին պահանջում է, ապա վաղ թե ուշ Հայաստանի իշխանությունները համաձայնելու են, ու այստեղ սկսվում է ներքին ագրեսիան:

Արա Պողոսյան

Դիտվել է՝ 3124

Մեկնաբանություններ