Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Չիրացված անկախության իրական պատկերը

Չիրացված անկախության իրական պատկերը
03.06.2014 | 12:26

Կսմթեցին

Նիկոլայ ՄԱՆՈՒԿՅԱՆԸ (ՆԻԿՕ) ու

Լիլի ՄԱՐՏՈՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 2560

Մեկնաբանություններ