Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Սե­փա­կա­նաշ­նորհ­ված պետ­բ­յու­ջե

Սե­փա­կա­նաշ­նորհ­ված պետ­բ­յու­ջե
03.03.2020 | 01:02
Դիտվել է՝ 29883

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ