Այսօր ԱՄՆ-ի նախագահ Ջո Բայդենը կհանդիպի Մեծ Բրիտանիայի վարչապետ Քիր Սթարմերի հետ։ Բրիտանական կառավարությունը լիովին ընդունելի է համարում Storm Shadow թևավոր հրթիռների կիրառումը Ռուսաստանի խորքում գտնվող թիրախների դեմ, սակայն ցանկանում է ուղիղ համաձայնություն ստանալ Վաշինգտոնից, որպեսզի տպավորություն չստեղծվի, թե այս հարցում դաշնակիցների միջև տարաձայնություններ կան։ Ըստ աղբյուրների՝ Բայդենը դեռ վերջնական որոշում չի կայացրել։               
 

«ԴԻՋԻԹԵՔ» ՑՈՒՑԱՀԱՆԴԵՍԸ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻՆ ԿՕԳՆԻ ԾԱՆՈԹԱՆԱԼՈՒ ԳՈՐԾԱՏՈՒԻ ՀԵՏ

«ԴԻՋԻԹԵՔ» ՑՈՒՑԱՀԱՆԴԵՍԸ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻՆ ԿՕԳՆԻ ԾԱՆՈԹԱՆԱԼՈՒ ԳՈՐԾԱՏՈՒԻ ՀԵՏ
20.09.2011 | 00:00

Հոկտեմբերի 7-9-ին Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միությունը Կ. Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում կանցկացնի տեղեկատվական և հեռահաղորդակցության տեխնոլոգիաների (ՏՀՏ) ոլորտի «ԴիջիԹեք» ցուցահանդեսը: Միջոցառումը կանցնի ՀՀ վարչապետի բարձր հովանու ներքո և ՎիվաՍել-ՄՏՍ ընկերության պլատինե հովանավորությամբ:
Ամենամյա այս ցուցահանդեսում այս տարի մեծ տեղ է հատկացվելու ՏՀՏ ոլորտի մասնագետներ պատրաստող կրթական հաստատություններին: Միջոցառման ընթացքում փորձ է արվելու ապահովել գործատու-երիտասարդ մասնագետներ կապը, մանավանդ որ հետազոտությունները ցույց են տվել, որ «ԴիջիԹեք»-ի այցելուների 45-50 տոկոսն ուսանող է: Ցուցահանդեսի ընթացքում 3 օր շարունակ կանցկացվի աշխատանքի տոնավաճառ, որի շրջանակում տասնյակ ընկերություններ կներկայացնեն իրենց թափուր աշխատատեղերը: Աշխատանք փնտրողները հնարավորություն կունենան գտնելու իրենց որակավորմանը համապատասխան մասնագիտական աշխատանք, ընդգրկվելու տարբեր գործատուների տվյալների բազայում` առաջիկայում աշխատանքի առաջարկ ստանալու ակնկալիքով:
Տեխնիկական հմտություններով և որակյալ գիտելիքներով աշխատուժը մեր երկրի տեղեկատվական տեխնոլոգիաների շարժիչ ուժն է: Հայաստանում ՏՏ ոլորտում մասնագետներ պատրաստող ուսումնական հաստատությունների բազմազանությունը դեռ չի ենթադրում համապատասխան կադրերի առկայություն, քանի որ ՏՀՏ ոլորտում աշխատանք առաջարկող գործատուին միշտ չէ, որ բավարարում է երիտասարդ մասնագետների պատրաստվածության աստիճանը: Ըստ ՏՏ մի շարք կազմակերպությունների ներկայացուցիչների, բուհերում տրվող գիտելիքները հիմնականում տեսական են և անարդյունավետ: Բարձրակարգ ՏՏ մասնագետների աշխատավարձերն արագորեն ավելանում են, և ընկերությունները երբեմն դժվարություններ են ունենում թափուր աշխատատեղերը համալրելու հարցում, հաճախ էլ ստիպված են լինում սեփական միջոցներով վերապատրաստել մասնագետներին:
Հայաստանում ՏՀՏ ոլորտի մասնագետներ պատրաստող բուհերից է Հայաստանի պետական ճարտարագիտական համալսարանը (պոլիտեխնիկ): Համալսարանի պրոռեկտոր Ռ. Աղգաշյանը համամիտ է, որ բուհերում տեսական գիտելիքների դասավանդումը շատ ավելի բարձր մակարդակի վրա է, քան գործնական հմտությունների փոխանցումը: «Աշխարհի ցանկացած երկրում տեխնոլոգիական համալսարանի շրջանավարտը չի կարող համալսարանից դուրս գալ և միանգամից մտնել արտադրություն: Համալսարանում իրականացվում են ծրագրեր, որոնք հիմնված են հիմնարար գիտելիքների վրա, և առանց այդ հիմնարար բազայի գործնական մասը չի կարող կյանքի կոչվել: Եթե մենք մյուս ծայրահեղության մեջ ընկնենք և փորձենք բավարարել գործատուի պահանջը, պատրաստենք մասնագետների, որոնց կկարողանան վերցնել ու առանց այդ կադրերի վրա ծախս անելու, շահույթ ստանալ, այդ դեպքում համալսարանները կվերածվեն արհեստավորներ պատրաստող արհեստանոցների: Հաճախ շատ գործատուներ ասում են` ինձ այս կամ այն ծրագրային փաթեթն է պետք, և եթե շրջանավարտն այդ փաթեթին չի տիրապետում, այդ գործատուների տեսանկյունից պատրաստվել է շատ վատ մասնագետ: Ոչ միայն գործատուները պետք է իրենց պահանջները ներկայացնեն բուհերին, այլև բուհերն իրենց պահանջները հավասարաչափ կարող են ներկայացնել գործատուին: Նույն գործատուն շատ դեպքերում չի ցանկանում անմիջական մասնակցություն ունենալ իր ապագա մասնագետի պատրաստման գործում: Բնական է, տեխնոլոգիական համալսարանի դեպքում ճիշտ ձևն այն է, երբ բուհի պրոֆեսորադասախոսական կազմն ապահովում է բազային հիմնարար կրթությունը, որն այդքան արագ փոփոխվել չի կարող, իսկ արտադրության ներկայացուցիչը նեղ-մասնագիտական դասընթացներին իր մասնակցությամբ կարողանում է լրացնել գործնական հմտությունների հետ կապված բացը»,- ասում է Ռ. Աղգաշյանը:
Ճարտարագիտական համալսարանի պրոռեկտորը նշում է, որ ՏՏ մասնագետների պատրաստման գործում պոլիտեխնիկն ունի շատ մեծ առաջընթաց և ՏՀՏ ոլորտի հետ համագործակցության փայլուն օրինակներ։ «Մեր համագործակցությունը «Սինոփսիսի» հետ բացառիկ մոդել է, որը շատ ու շատ երկրներ այսօր ընդօրինակում են: Սա իդեալական այն տարբերակն է, որը կցանկանայինք մեր մյուս գործընկերների հետ (ոչ միայն ՏՏ ոլորտի) ունենալ: Համալսարանում ունենք «Մայքրոսոֆթի» ինովացիոն փայլուն կենտրոն: Շատ մեծ ծրագրեր ունենք «Նեյշընլ Ինսթրումենթսի» հետ. նախատեսված է մի մասնաշենքի 4 հարկերը վերակառուցել և բացել բարձրտեխնոլոգիական լաբորատորիաներ, որոնցից կօգտվեն ուսանողները: Հուսով ենք` մյուս տարի այդ ծրագիրը հաջողությամբ կյանքի կկոչվի»,- նշում է ճարտարագիտական համալսարանի պրոռեկտորը:
Ըստ պարոն Աղգաշյանի, ճարտարագիտական համալսարանի շրջանավարտները հիմնականում աշխատանք գտնում են. «Ասեմ ավելին, հաճախ շատ գործատուներ, որ բողոքում են բուհերի կրթական մակարդակից, տանում-աշխատեցնում են մեր ուսանողներին` չափազանց գոհ լինելով նրանցից: Եվ աշխատեցնելով հաճախ չեն թողնում գան դասերի: Թե՛ համալսարանների, թե՛ ՏՏ ոլորտի գործատուների նպատակը մեկն է, և այդ նպատակին հասնելու համար պետք է համագործակցել»:
Ռ. Աղգաշյանը վստահորեն նշում է, որ հայաստանյան բուհերում կան բարձրակարգ դասախոսներ` տեղեկատվական տեխնոլոգիաների լավ մասնագետներ պատրաստելու համար. «Մեր դասախոսներն ունեն համապատասխան ներուժ որակյալ մասնագետներ պատրաստելու համար: Մեր խնդիրն այնպիսի մասնագետներ պատրաստելն է, որոնք ցանկացած միջավայրում կկարողանան շատ արագ կողմնորոշվել ու հարմարվել»:
ՏՏ-ն Հայաստանի համար շատ հեռանկարային է, իսկ կադրերի պատրաստումը ոլորտի առաջանցիկ զարգացման կարևորագույն բաղադրիչներից է: Սակայն ակնկալել, որ համալսարանները միայն իրենց սահմանափակ հնարավորություններով կկարողանան առկա հարցերը լուծել, սխալ կլինի:
Հայաստանի պետական ճարտարագիտական համալսարանն այս տարի առանձին տաղավարով ու սեփական կրթական ծրագրերով կներկայանա «ԴիջիԹեք»-ին։ Բացի այդ, համալսարանը «Նեյշընլ Ինսթրումենթսի», «Մայքրոսոֆթի» և «Սինոփսիսի» տաղավարներում ունենալու է հատուկ բաժին, որտեղ կներկայացվի բուհի և տվյալ ընկերության համագործակցության արդյունքը:
Լիլիթ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1296

Մեկնաբանություններ

†Â¥Ã§Å â€ Ã¥ï¿½Â®/1601318051">

Բաժնի բոլոր նորությունները »

Ծաղրանկարչի կսմիթ

Պա­հան­ջում են հրա­ժա­րա­կան
Պա­հան­ջում են հրա­ժա­րա­կան