Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ՄԻՊ. Երեխաների լուսանկարներ սոցցանցերում հրապարակելիս ցուցաբերել առավելագույն զգուշություն. չեք կարող ենթադրել՝ ում կողմից և ինչ նպատակով կարող են օգտագործվել

ՄԻՊ. Երեխաների լուսանկարներ սոցցանցերում հրապարակելիս ցուցաբերել առավելագույն զգուշություն. չեք կարող ենթադրել՝ ում կողմից և ինչ նպատակով կարող են օգտագործվել
14.01.2021 | 13:29

ՀՀ ՄԻՊ Արման Թաթոյանը հորդորում է երեխաների ու հատկապես մանկահասակ երեխաների լուսանկարներ Ֆեյսբուքում ու այլ սոցիալական ցանցերում հրապարակելիս ցուցաբերել առավելագույն զգուշություն:

«Պետք է նկատի ունենալ, որ դուք այդ քայլով կորցնում եք ձեր երեխայի լուսանկարի նկատմամբ մասնավորության (privacy) ակնկալիքը: Այն կարող է դառնալ այլ, ցանկացած մարդու սեփականություն հաջորդ վայրկյանից», - գրել է Թաթոյանը: Նրա խոսքով՝ դա խոցելի է դարձնում երեխային ու նաև առաջին հերթին ծնողներին: «Երբեք չեք կարող ենթադրել, թե ում կողմից և ինչ նպատակով կարող է երեխայի նկարն օգտագործվել», - գրել է ՄԻՊ-ը, ավելացնելով՝ ցավոք, սոցիալական ցանցերը ու երևի թե հատկապես Ֆեյսբուքը հեղեղված են վիրավորանքներով ու ատելությամբ և այլ անօրինական երևույթներով:

Դիտվել է՝ 12509

Մեկնաբանություններ