Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երբ երկու զոռբա կպնում են իրար, երրորդը «մանրից ցվրվում» է

Երբ երկու զոռբա կպնում են իրար, երրորդը «մանրից ցվրվում» է
24.05.2016 | 00:49
Դիտվել է՝ 3768

Մեկնաբանություններ