Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Իսկական ագրեսորի աչքին երեխաներն էլ են ագրեսոր թվում

Իսկական ագրեսորի աչքին երեխաներն էլ են ագրեսոր թվում
17.05.2016 | 21:04
Դիտվել է՝ 3909

Մեկնաբանություններ