Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Լացուկոծով հրադադար պոկեցիր, որ թոզ փչե՞ս աշխարհի աչքին, ա՛յ հաստագլուխ

Լացուկոծով հրադադար պոկեցիր, որ թոզ  փչե՞ս աշխարհի աչքին, ա՛յ հաստագլուխ
03.05.2016 | 01:31
Դիտվել է՝ 4405

Մեկնաբանություններ