Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ԵՐԲ «ՎԵՐԻՆ ՈՒԺԵՐՆ» ԵՆ ԽԱՌՆՎՈՒՄ ՆԱԽԸՆՏՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՆԵՐԻՆ

ԵՐԲ «ՎԵՐԻՆ ՈՒԺԵՐՆ» ԵՆ ԽԱՌՆՎՈՒՄ ՆԱԽԸՆՏՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՆԵՐԻՆ
21.02.2012 | 00:00

...

Դիտվել է՝ 3306

Մեկնաբանություններ